Veel gestelde vragen

Account



Bestellen


      Is het artikel op voorraad?
      Bij elk artikel gaat u de voorraadstatus terugvinden.
      Zijn de de vermelde prijzen incl. btw?
      Alle vermelde prijzen op onze webshops zijn prijzen incl.btw
      Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
      Ja, direct na uw bestelling ontvangt u een email met de bevestiging van uw bestelling.

      Kan ik mijn bestelling annuleren?
      Momenteel is er een stockverkoop wegens stopzetting, bestellingen kunnen hierdoor niet geannuleerd worden.

      Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?
      Wij respecteren de privacy van de gebruikers van onze webshop. Als u bij ons een bestelling plaatst, vragen we u alleen de meest noodzakelijke gegevens voor het snel en soepel afwerken van uw bestelling en de betaling. De informatie die u aan ons geeft zal met de grootst mogelijke zorg worden behandeld en bewaard. We zullen uw gegevens niet zonder uw toestemming gebruiken voor andere doeleinden en ook nooit doorverkopen of op welke wijze dan ook openbaar maken. Gegevens stellen we alleen ter beschikkong aan een andere partij voor zover dat nodig is voor het uitvoeren van de bestelling en de betaling.








      Welke is de taal van het contract?
      Alle documenten worden in het nederlands opgesteld.

Betalen


      Op welke manieren kan ik betalen?
      U kan online met Mastercard, VISA, Bancontact en KBC online betalen. Alle betalingen worden beveiligd door het betalingsysteem OGONE. U kan ook uw bestelling via info@mmshop plaatsen en per overschrijving betalen. In onze winkel te Denderbelle kan u echter alleen cash of met Bancontact betalen.






      Is de online betaling beveiligd?
      Ja, alle betalingen worden beveiligd door het betalingsysteem OGONE. 

Garantie



Het UNIZO label


      Wat?
      Om ondernemers te stimuleren een veilige, klantvriendelijke webwinkel te ontwikkelen, lanceert UNIZO een e-commerce audit. Sites die beantwoorden aan de wettelijke vereisten en aan de voorwaarden voldoen inzake gebruiksgemak en veiligheid, ontvangen het UNIZO-e-commercelabel. Ondernemers kunnen zich via deze site inschrijven voor de UNIZO e-commerce-audit. Wie slaagt mag het UNIZO e-commercelabel op zijn site plaatsen als kwaliteitsgarantie voor de klanten.

      Dit zijn, kort samengevat, de basisregels waaraan u moet voldoen om het UNIZO-E-commercelabel binnen te halen.

      • Absolute duidelijkheid over uw identiteit en/of die van uw onderneming is essentieel om voor het UNIZO e-commercelabel in aanmerking te komen. Klinkt misschien vanzelfsprekend, maar toch bestaan er talloze websites waarop nauwelijks bedrijfsgegevens terug te vinden zijn, bewust of onbewust.
      • Ook over de prijzen van de goederen of diensten en eventueel de bijkomende leveringskost mag absoluut geen twijfel bestaan.
      • Verder moeten de betalingsmogelijkheden en –voorwaarden, plus de contractuele bepalingen ondubbelzinnig en helder op de website terug te vinden zijn.
      • Bij online bestellingen/aankopen moet de klant een bevestiging ontvangen van zijn order, met daarop alle gegevens van de transactie ter controle.
      • Annulatie- en/of opzegmogelijkheden moeten eveneens helder worden vermeld.
      • U mag uw klanten vragen om per overschrijving te betalen, maar indien u opteert voor online betalingen, dan moet dit gebeuren via een erkende payment service provider (bv. Ogone, docdata)
      Waarom?
      Aan uzelf kent u een ander. U komt in een webwinkel en vindt het aanbod interessant. Maar durft u hier ook echt iets kopen?

      • Zijn die online betalingen wel voldoende veilig?
      • Welke garantie heeft u dat het product ook daadwerkelijk geleverd wordt?

      Uw klanten stellen zich net dezelfde vragen wanneer ze in úw webshop komen. Er lopen immers nogal wat beunhazen in webwinkelland rond, die zich al te makkelijk achter hun virtuele façade kunnen verschuilen. Vertrouwen, daar gaat het om. Hoe kan u uw bezoekers overtuigen dat u wél betrouwbaar bent, want alleen dan zijn ze bereid via het web uw producten aan te kopen.

      Een onafhankelijk kwaliteitslabel schept het noodzakelijke vertrouwen. Dat label, het UNIZO e-commercelabel, is er nu. Als u in uw webwinkel waar maakt wat u belooft, als u correct en volledig de nodige informatie verschaft, als u kwalitatieve producten of diensten levert en uw orderopvolging helemaal onder controle heeft, als u de nodige veiligheidsgaranties heeft ingebouwd… dan kan u het UNIZO e-commercelabel dragen.

Service


      Herstelling in garantieperiode?
      Bij defect van een artikel binnen garantieperiode kan u ons contacteren 0477734959 of info@mmshop.be.
      U kan tevens langskomen in onze winkel in de Hoge Brug 28 - 9280 Denderbelle na afspraak.
      Herstelling buiten garantieperiode?
      Bij defect van een artikel buiten garantieperiode kan u ons contacteren 0477734959 of info@mmshop.be.
      Wij gaan eerst een offerte opmaken dat u per mail zal ontvangen met de kost van de herstelling, bij akkoord en betaling wordt de herstelling uitgevoerd. 
      Wij bezorgen u een label voor gratis verzending van uw artikel, deze zal u via mail ontvangen. Het enige dat u hoeft te doen is het artikel in originele verpakking te deponeren bij het dichtsbijzijnde postkantoor. Na herstelling wordt uw artikel gratis bezorgd met Bpost op het door u opgegeven leveringsadres. 
      U kan tevens langskomen in onze winkel in de Hoge Brug 28 - 9280 Denderbelle na afspraak.

Verzenden & afhalen